پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

لاهیجان . میزبان مسابقات پاورلیفتینگ گیلان

دیروز که از راه رسیده بودم حتی فکرش رو هم نمیکردم کهپنج شنبه و جمعه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نو جوانان و جوانان استان گیلان تو شهر خودمون برگزار بشه ! من فکر میکردم این مسابقات برگزار شده و منم ازش جا موندم . (‌ گرچه الان هم فرقی نکرد !‌ جا موندم ). ولی حیف شد . من که حالا شانسی تصمیم گرفتم بیام لاهیجان ولی تمرین هم نداشتم و حسابی ضعیف بودم و با اینکه گفتن فردا بیا تو ۹۰ کیلو بزن ولی میدونم شانسی نیست . و باید برنامه ریزی کینم برای سری بعدی . البته اگه این خدمت سربازی بزاره .

بگذریم ... مسابقات تو سالن ورزشی دانشگاه آزاد لاهیجان از صبح روز پنج شنبه برای دسته های وزنی اول ( سبک وزن ها ) برگزار شده و از ساعت ۹ صبح روز جمعه هم از ۹۰ کیلو به بالا ها مسابقه میدن . فعلا که بچه های ارسلان خوب کار کردن و مراد شمس سلیمی تونست اول بشه . یاسین مشیری هم مقام اول رو راحت کسب کرد و تا وقتی هم که من میومدم مرتضی خدیو هم داشت مسابقه میداد . ۲ یا ۳ نفر دیگه هم از تیم ما بودن که سابقه زیادی نداشتن و اولین یا دومین باری بود وزنه میزدن تو مسابقات . فردا هم ایمان خشنود و مهدی مرادی شانس های اولی هستن . همین جا جا داره از زحمت های بی دریغ جمشید بابایی مربی و مسئول خوب تیممون که رئیس هیئت وزنه برداری هم هست و مهدی شهاب ضمیری سرپرست تیممون که خودش از قهرمانان کشور و رکورد دار اسکوات کشوره به همراه علی بخش محمدی داور کشوری و قهرمان با سابقه مسابقات هم تشکر کنیم . از طرف همه بر و بچه های باشگاه ....  رضا صنعتی و امین خشنود دو تا از قهرمانان دیگه باشگاه در رده بزرگسالان هم برای کوچ کردن بچه ها خیلی زحمت کشیدن . دستشون درد نکنه .

حیف که بی خبر رفتم و دوربینم باهام نبود . وگرنه چند تا عکس ناب براتون میزاشتم . حیف ... فردا شب هم که بلیط دارم و باید دنبال کارام باشم ... عیبی نداره . به امید قهرمانی تیم ارسلان در پایان رقابت ها .