پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

نتایج کامل باشگاه ارسلان در مسابقات قهرمانی گیلان

تو پست های قبل خلاصه ای درباره نتایج مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان که در لاهیجان برگزار شد نوشته بودم . حالا نتایج کامل باشگاه ارسلان قهرمان رقابت ها در این مسابقات رو به این صورت تقدیم میکنم تا تشویقی هم برای ادامه کار پاورلیفتر های نوجوان و جوان باشگاه ارسلان و در واقع شهر لاهیجان باشه :‌

در رده سنی نوجوانان مراد شمس سلیمی و حمید کریمی خوشحال تونستن مقام اول رو کسب کنن . سید مجید خوشگذران و علی فتح الله زاده به مقام دوم  نائل اومدن و میلاد شمس سلیمی و علی رفیعی هم مقام سوم رو به دست آوردن .

در این رده سنی دوازده تیم از سراسر استان شرکت داشتند که تیم های اول تا سوم به زیر میباشند :

مقام اول :‌باشگاه ارسلان لاهیجان

مقام دوم :‌باشگاه البرز رشت

مقام سوم :‌ باشگاه مجید ذات پرور رشت

در رده سنی جوانان که از فشردگی و هیجان بیشتری هم برخوردار بود یاسین مشیری . ایمان خشنود و سامان محمدی مقام اول . مهدی مرادی و شهرام پرنداخ مقام دوم و محمد مراد نیا مقام سومی رو برای باشگاه به ارمغان آوردند .

پانزده تیم در رده جوانان به رقابت پرداختند که تیم های اول تا سوم این رده سنی به شرح زیر بود :

مقام اول : باشگاه ارسلان لاهیجان

مقام دوم :‌ باشگاه البرز رشت

مقام سوم :‌ باشگاه فتح آستانه اشرفیه

جمشید بابائی قانع . علی بخش محمدی و مهدی شهاب ضمیری جزو هیئت برگزار کننده رقابت ها بودند و رضا صنعتی  و امین خشنود هم زحمات زیادی برای کوچ کردن بچه ها متحمل شدند . آزمون مهمتری برای باشگاه ارسلان . نیمه اول شهریور در راهه که اون هم مسابقات قهرمانی باشگاه های استان گیلان در رده سنی بزرگسالانه که باشگاه ارسلان به عنوان مدعی اول قهرمانی رقابت نفسگیری رو با بقیه تیم ها از جمله رشتی ها پیش رو داره .