پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پرسش و پاسخ

با سلام خدمت همه دوستان
من از دیروز ورزش رو شروع کردم قبلش یک شالی بود تو رژیم بودم از 114 کیلو به 85 کیلو رسیدم البته قدم 191 هست الان وزنم مناسب هست اما تناسب اندام ندارم رون پا و کپل دارم اما اصلا بازو ندارم (( دست هام خیلی لاغر هست )) حالا میخوام با ورزش عضله برای دست هام بیارم و پا و کپل رو لاغر کنم .
چه راه حلی رو برای بازو آوردن پیشنهاد میکنید بعد از ورزش دست چه غذاهایی یا مکمل هایی مصرف کنم .
چند روز در هفته ورزش کنم ؟؟
نظرتون راجع به کراتین چی هست ؟
با تشکر .
===================
سلام دوست عزیز
اول از همه بهت تبریک میگم که ورزش رو راهی برای سلامت و خلاص شدن از دست چربی های زائد بدن انتخاب کردی .
قد و قامت بسیار خوبی داری و میشه یه بدن خوش استیل ازش در آورد .
روش های تمرینی زیادی رو میشه برات در نظر گرفت ولی من اگه جای تو بودم روش تمرینی قدرتی یه
پاورلیفتر رو انتخاب میکردم ! چون استیل فوق العاده ای داری
مشکلاتی که گفتی مربوط میشه به درصد چربی بدنت که قابل حله .
چون تیپ بدنیت اندوموروف هست باید یه کم مراعات بیشتری بکنی . چربی های اشباع شده و قند های ساده رو باید تا حد

ممکن کم کنی . و سعی کن از ساعت 3 عصر به بعد از کربوهیدرات ها کمتر استفاده کنی .
بهت پیشنهاد میکنم 4 تا 6 هفته بدنت رو از پایه بسازی تا آماده تمرینات بعدی بشه . بعد من خودم بهت میگم چیکار کنی .
تمرین 3 روز در هفته رو برات تنظیم کردم طظوری که بدنت رو با حرکات چند مفصلی و پایه ای زیرسازی کنی تا بتونی یه بدن تو پر داشته باشی .
هدف اینه که شانه هایی پهن و پشتی ضخیم داشته باشی . همراه با پاهایی به ضخامت پاهای یه
پاورلیفتر . ضمن اینکه این سیستم تمرین روند چربی سوزی رو هم افزایش میده !
تمرین 3 روز در هفته :
یکشنبه و دوشنبه و پنجشنبه
حرکات گرم کردنی 7 تا 10 دقیقه
حرکات کششی مربوط به کل بدن 5 دقیقه
بین حرکات تا میتونی حرکات کششی مربوط به همون عضله رو انجام بده
جلوران دستگاه 12*3
اسکوات با پاهای بازتر از عرض شانه و پنجه پا رو به بیرون 8*3
پرس سینه هالتر 10*3
بارفیکس ( اگر نتونستی زیر بغل هالتر خم ) 10*3
سرشانه هالتر از جلو 8*3
شراگ هالتر 8*3
جلوبازو هالتر ایستاده 12*3
پرس سینه دست جمع 8*3
شکم کرانچ 25*3
ساق پا استاده 30-20*3
حرکات کششی برای سرد کردن بدن 3 تا 7 دقیقه
-----------
سعی کن 5 تا 7 وعده در روز تغذیه کنی . 3 وعده غذایی اصلی با 2 یا 3 وعده کمکی میتونه کافی باشه
یه محلول درست کن برای بلافاصله بعد تمرینت : 1 موز + 1 لیوانشیر + 4 قاشق شیرخشک + پودر جوونه گندم1 قاشق
قرص امگا 3 که حاوی اسید های چرب ضروریه رو تهیه کن و هر روز صبح بین صبحانه و ناهار 1 عدد بخور
ویتامین ای و کلسیم هم هر شبی 1 عدد بخور تا هم استخوان هات تقویت بشه هم عضلات بدنت ریلکس و آماده خواب راحت باشه که از نتایج ویتامین ای هست .
درباره کریتین هم همینو بگم که یه محرک عالی برای همه ورزشکارانه . باعث افزایش حجم سلول های عضلانی و قدرت میشه . ولی فعلا نمیخواد هیچ مکملی بخوری تا این دوره آماده سازیت تموم شه . 
تمرین کن و از هیچ چیز نترس و به حرف های منفی کسی گوش نده . مطمئن باش جوای میگیری .
هم مشکل چربی های زائدت حل میشه هم باسنی شکیل و سفت و پاهایی عضلانی پیدا می کنی . من خودم مشکل تو رو داشتم که الان 7 ساله حل شده !
بازم اگه مسئله ای بود در خدمتم :
lahij_web@yahoo.com