پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

سال نو مبارک

بالاخره روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۳ و ۳۷ دقیقه و ۲۶ ثانیه برگی دیگه از آلبوم سالیانه زندگی همه ما ورق خورد و ما موندیم و ۱ سال شادی و غم و موفقیت و ناکامی و هزاران هزار رویداد تلخ و شیرین دیگه . صد البته برای اونایی که هواسشون جمع زندگیشونه و این تغییرات تکونشون میده لحظه لحظه ش میتونه تجربه باشه .

سال ۱۳۸۶ رسیده و از صمیم قلب برای همه شما آرزوی سالی پر از محبت و صفا میکنم و امیدوارم در کنار خونواده و همه کسانی که دوستشون دارین موفق و سربلند باشید .

و اما با خبر شدیم که مربی خوبمون آقای جمشید (‌عباس )‌بابایی قانع که افتخار شاگردیش رو دارم به عنوان سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ کم بینایان و نابینایان ایران انتخاب شده .

مربی که تا حالا قهرمانان زیادی رو در رشته پاورلیفتینگ معرفی کرده و از داوران برجسته مسابقات پاورلیفتینگ هم به حساب میاد .

همینجا از طرف خودم و بچه های باشگاه ارسلان این موفقیت رو که باعث سرافرازی و مباهات ورزش استان گیلان و شهر لاهیجان شده رو بهش تبریک میگم و امیدوارم مثل گذشته شاهد پیمودن پله های ترقی و افتخارآفرینی برای شهرمون باشیم .

و اما یه هدیه برای سال نو ...

پاورلیفتر که چیز زیادی از دستش بر نمیاد ولی خب یه آهنگ به یاد موندنی از فرهاد مهراد درمورد سال نو که هر کسی رو یاد دوران خوش کودکیش میندازه . دانلود کنید ضرر نمیکنید .

بوی عیدی ... بوی توپ ... عطر کاغذ رنگی ... با حجم ۷۰۰ مگ .

یه بگ کراند خوشگل از کریس کورمیر برای شما ! :

 

برای دیدن تصویر در ابعاد اصلی کلیک کنید .