پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

دوپینگ در کشتی ... فقط توجیه !

خبر دوپینگ کشتی گیران کشورمون رو که شنیدین ؟ حالا ببینین رئیس یه فدراسیون معتبر که نقش اصلی در کنترل اینگونه موارد رو باید ایفا کنه چه استدلالی داره !!‌!‌واقعا جای تاسفه !‌

رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در حاشیه مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در مصاحبه‌ای با شبکه خبر سیما اعلام کرد که محرومیت‌های پیش آمده برای برخی کشتی‌گیران، ناشی از حضور آنها در باشگاه‌های بدنسازی است و ورزشکار دوپینگی این رشته در این باشگاه‌ها مواد نیروزا و ممنوعه مصرف کرده‌اند و این معضل را به گردن فدراسیون پرورش اندام انداخت.

اظهارنظر یزدانی خرم موجبات ناراحتی و دلخوری مسئولین فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور را فراهم کرد به طوری که مسئولین مذکور جوابیه و بررسی صحبت‌های رئیس سابق فدراسیون والیبال پرداختند.

متن کامل جوابیه فدراسیون مذکور به شرح زیر است:

جناب آقای یزدانی خرم

رئیس محترم فدراسیون کشتی

به هیچ وجه توقع این اظهارنظر را از مدیر توانا و کاربلدی همچون جنابعالی نداشتیم. از شما بعید است که مشکل مدیریتی خود را به گردن دیگران بیاندازید و با استفاده از شبکه‌های تلویزیونی سعی بر توجیه اتفاق ناخوشایندی کنید که این روزها کشتی کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر جواز بیشتر باشگاه‌های بدنسازی کشور به نام زحمت‌کشان رشته کشتی است و اهالی بدنسازی در این میان نقش یار کمکی را بازی می‌کنند.

آقای یزدانی خرم اگر مبنی را بر این بگذاریم که باشگاه‌های بدنسازی، مقصر دوپینگ برخی نفرات کشتی هستند واقعا برای کادرفنی تیم‌های ملی شما متأسفیم زیرا نتوانستند نفراتشان را آنطور که باید و شاید کنترل کنند.

در هر حال اگر شما مدیر مدبر و کاربلد همچنان اسرار بر مقصر نشان دادن اهالی پرورش اندام کشور دارید خواهشمندیم که نام مربی و یا باشگاهی را که باعث چنین تخلفی شده‌اند به مسئولین فدراسیون پرورش اندام اعلام کنید تا این فدراسیون هر چه زودتر بر تخلف آنها رسیدگی کند. 

*******

ولادت مولا علی (‌ع )‌ رو به همه شما همراهان پاورلیفتر تبریک میگم . امیدوارم این روز که به حق به عنوان روز پدر نامیده شده برای همه شما نوید بخش مهر و محبت فزاینده نسبت به پدران مهربونتون باشه . سبز باشین .