X
تبلیغات
رایتل
پاورلیفتر
بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...
آرشیو
موضوع بندی
چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386
پرسش و پاسخ

یک نفر میاد که من منتظر دیدنشم ...

ولادت یگانه یاور بی کسان عالم ... محرم اشک های عاشقان ... سوی چشم منتظران ... حضرت مهدی موعود ( عج ) رو به همتون تبریک میگم ... بیاین همه کسایی که دوسشون داریم رو به یاد بیاریم و دعاشون کنیم .

خلاصه خدمت سربازی ما هم تموم شد ! به لطف یاری آقا امام زمان ( عج) تونستیم تموم غیبتها رو بکشیم بیرون و بیشتر از ۵ روز اضافه خدمت رو تحمل نکنم ! ممنونم ...

--------------------------------

پرسش و پاسخ ‌

دوستی سوالی پرسیدن که شاید مشکل خیلی از بر و بچه ها باشه ! :

سلام خسته نباشید
آقا می خواستم ازتون یه راهنمای بگیرم .
من هیکلم بد نیست طوری که خیلی ها فکر میکنن من میرم بدنسازی اما من تو عمرم بدنسازی کار نکردم اما یه مشکل دارم .
سینه های من بزگ هستند این منو خیلی ناراحت میکنه  و حتی باعث شد من دیگه از سن 14 سالگی شنا رو که خیلی جدی دنبال میکردم و به یه جاهای رسیده بودم کنار بزارم به خاطر اینک برای سینه هام خجالت میکشم .
وزنمم بین 69 تا 73 متغیر و 18 ساله هستم.
در ضمن بگم که از روی لباس هیکلم خیلی توپه مثل کسای که 5/6 سال بدنسازی کار کردن میمونه .اما بدون لباس خیلی بده.حالا میشه شما راهنماییم کنی که چی کنم  .

باید بگم که مشکلت اصلا غیر قابل حل نیست ... خوشبختانه مثل اینکه استعداد خوبی برای ورزش های قدرتی داری (‌استخون بندی خوب و بدن خوش استیل )‌ و باید قدر این نعمت خدادای رو بدونی !‌ مشکل تو با یه رژیم غذایی مناسب و تمرین هوازی و وزنه راحت حل میشه و نه تنها میتونی مشکل شکل گرفتن سینه ها رو حل کنی بلکه یه بدن خوشتراش و خوش استیل بدون چربی رو از همین حالا تصور کنی !‌ من اینجا زیاد حاشیه نمیرم و توضیح اضافی هم نمیدم . فقط راه رو نشونت میدم . تو آرشیو پرسش و پاسخ میتونی جواب خیلی از سوالاتت رو پیدا کنی عزیز .

اول از همه سعی کن سر و سامونی به وعده های غذاییت بدی . تعداد وعده هات رو افزایش بده ولی در ازای اون از حجمش کم کن . سعی کن مصرف کربوهیدرات ها رو در وعده های آخر ( عصر تا شب ) کم نگه داری و به جاش وعده های صبح رو ۲ برابر وعده های عصر و شب برسونی . اینجوری از چربی سازی تا حدود زیادی جلوگیری میکنی . قدم بعدی تمرین وزنه و هوازیه . ۲ تا ۳ جلسه تمرین در هفته کمک شایانی بهت میکنه . نمونه برنامه ت رو مینویسم . ۱ یا ۲ جلسه هم تمرین هوازی (‌کوهنوردی یا دویدن ) . تمرین هوازی در کنار تغذیه به سوزوندن چربی های زائد و تمرین با وزنه هم به شکل دادن فرم بدنت کمک میکنه .

یه نمونه تمرین ۲ روز در هفته :

جلسه اول :‌گرم کردنی و کششی :‌ ۵ تا ۱۰ دقیقه .

پرس بالا سینه هالتر ۱۲*۳ ـ پرس سینه هالتر ۱۰*۳ ـ‌ سرشانه هالتر از جلو ۱۰*۳ ـکول هالتر ۸*۳ پشت بازو سیمکش ۱۲*۳ ـ  پرس سینه دست جمع ۱۰*۳ ـ شکم کرانج ۲۵*۳

جلسه دوم :‌ گرم کردنی و کششی ۵ تا ۱۰ دقیقه .

جلوران دستگاه ۱۲*۳ ـ  اسکوات هالتر ۱۰*۳ ـ بارفیکس ۸*۳ ـ‌ زیربغل هالتر خم ۱۰*۳ ـ جلوبازو هالتر ۱۰*۳ ـ جلوبازو دمبل نشسته تک تک ۱۲*۳ ـ فیله کمر ۲۵*۳

بعد از ۵ تا ۶ هفته کار کردن این برنامه بدنت کم کم حالت میگیره و بعد وقتشه برنامه ای تخصصی رو دنبال کنی . فقط قدر خودت رو بدون و تنبلی رو بزار کنار !‌ به قول هنری فورد : کسی جرات موفق شدن رو داره که جرات شروع کردن رو داشته باشه !‌

--------------------------

و اما دوست دیگه ای هم سوال جالبی پرسیدن :‌ سلام عزیز خوبی عزیزم در مورد قرص های که نیرو می دهند و ضرر زیادی ندارند توضیح بده معرفی کن و بگو از کجا تهیه کنیم.

اگه منظورت از قرص هایی که نیرو میدن قرص های نیروزا و دوپینگی باشه که اصلا توصیه نمیشه !‌چون عواقب وحشتناکی رو در پی داره . دوست داری ۱ ماه رو فرم باشی و ۲ ماه پنچر شی ؟ و همین روال رو ادامه بدی ؟! اگه آره من راهنماییت کنم ! ولی یه سری قرص ها اینجوری نیست ! مثلا آمینو ها خیلی هم برای بدن مفید هستن . نمونش رو تو پست پرسش و پاسخ هفته قبل توضیح دادم . میتونی نگاهی بندازی . قرص هایی مثل تریبلوس . اکسید نیتریک . مولتی ویتامین و ... همگی برای رشد بدن لازم هستن و میتونی ازشون استفاده کنی . البته به شرطی که در کنارش تغذیه سالم داشته باشی ... موفق باشین .


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 508607


free counters

Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها