پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

ارسلان لاهیجان با افتخار بازگشت !

بالاخره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های کشور هم به پایان رسید و تیم ارسلان لاهیجان تونست به عنوان دومی این رقابت ها دست پیدا کنه .

همونطوری که انتظار میرفت بچه های تیم با قدرت ظاهر شدند و باید گفت جز تیم قدرتمند ملی حفاری که هر سال با تدارک قوی در مسابقات داخلی و خارجی شرکت میکنه تیمی نبود که یارای مقابله با تیم ارسلان لاهیجان رو داشته باشه .

این مسابقات با حضور 26 تیم از 17 استان کشور در تهران برگزار شد و تیم ارسلان لاهیجان با 56 امتیاز بعد از تیم ملی حفاری و بالاتر از تیم هایی چون شهید محسنی دزفول ، تیم های اهواز ، فارس ، تهران ، همدان ، ایلام ، کرمانشاه ، قزوین ، خراسان رضوی ، سمنان ، تبریز و ... قرار گرفت .

نتایج انفرادی پاورلیفتر های ارسلان ( رده بزرگسالان ) :

سید احمد احمد زاده در دسته 60 کیلو به مقام اول دست یافت . سلیمان اکبری در وزن 75 کیلو ، امین خشنود در 82.5 ، مسعود رمضانی در 100 ، ایمان خشنود در 110 و حامد گنجه خسروی در 125 کیلوگرم به مقام دوم دست پیدا کردند .

مراد شمس سلیمی ، مرتضی خدیو ، امین خشنود به عنوان مربی و محمود محمدی به عنوان سرپرست تیم رو همراهی کردند .

به مربی خوبمون آقای جمشید بابایی قانع هم تبریک میگیم این پیروزی رو . امیدوارم این نتایج مهر تاییدی باشه بر روی شایستگی ایشون و جوابی باشه بر نگاه منتقد اما مغرضانه برخی افراد.خوشحالی که میبینیم  کسی که مسئولیت کمیته فنی پاورلیفتینگ کشور رو بر عهده میگیره از پس امتحانش هم خوب بر اومده .

نتایج کامل این رقابت ها رو میتونین اینجا مشاهده کنین . ( وب اختصاصی جمشید بابایی )