پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

آخرین پست سال ۸۵

سلام ! مثل اینکه سال داره تموم میشه ! بازم همون حس عجیب داره میاد سراغمون. حسی که تلفیقی از غصه ها و شادی های ۳۶۵ روز کشمکش و تکاپو برای رسیدن به تعالی و اهدافمون بود . چه زود گذشت ...

خیلی وقت بود آلبوم عکس های بدون شرح آپ نشده بود . تو نظر سنجی آخری هم که گذاشته بودم معلوم بود که خیلی طرفدار داره !‌ پس این هم برگی دیگه از آلبوم عکس های بدون شرح که البته خودم یه شرحی براش در نظر گرفتم ! این شما و این آخرین پست سال ۸۵ :

این دو تا مثل اینکه با هم کل کلشون شده !‌ اسکات مندلسون نفر سمت چپیه که از همون بچگی عشق شاخ و شونه کشیدن داشت :

      

و اسکات تبدیل به بزرگترین پرسور جهان میشه . با رکورد ۳۰۵ کیلو گرم . اما هنوز هم :

خواص انجیر

انجیر، میوه ای شیرین، گوشتدار، زرد یا بنفش رنگ، دارای ویتامین A،B، C، قند، پروتئین، مواد ازته، چربی، آهن، منگنز و کلسیم است. نوعی ازآن که در مناطق گرمسیر می روید، به نام انجیر هندی یا بنگالی معروف بوده است که بسیارتناور وپرشاخه است. از شیرابه نوع دیگر آن، در استرالیا کائوچو تهیه می کنند.

خواص دارویی انجیر
انجیر سریع الهضم و برای تقویت معده و نیروی جنسی، لینت مزاج و رفع یبوست مؤثر است. به صورت خشک کرده نیز، قابل استفاده است. کمپوت آن برای مبتلایان به سوءهاضمه مصرف می شود. در موارد ابتلا به سرماخوردگی، عصاره لعابدار انجیر خشک، روی مخاط، اثر نرم کننده دارد. انجیر تازه دو نیم کرده، روی دملهای چرکی و تومورهای کوچک، مانند ضماد عمل می کند. شیرابه درخت انجیر در معالجه زگیل مؤثر است. انجیر برای از بین بردن بوی بد دهان نیز توصیه شده است . شیرابه انجیر شیر را منعقد کرده وان را تبدیل به پنیر می کند ومالیدن شیر ابه به میخچه ,زیگیل , خال گوشتی این اثار را از بین می برد بعلاوه گذاشتن کمی از شیرابه انجیر به محل حفره دندان کرم خورده درد آن را فورا ساکت می کند ومیوه کامل انجیر در موقع طبخ غذا سرعت آن را افزایش می دهد .

پرسش و پاسخ

دوست عزیزی سوال کردن : من یک چربی سوز با قیمت مناسب می خوام کسی می تونه چیزی معرفی کنه ؟به نظر شما مصرف سر خود این دارو بدون مشاوره با متخصص تغذیه حتی با ورزش و رژیم غذایی مناسب ضرری نداره؟ در صورت اضافه وزن در حدود همان 6-7 کیلو و در صورت مبتدی بودن با شروع بدن سازی بهتره این ال کارنیتین رو چند عدد در روز و تا چه مدتی و با چه برنامه و رژیم غذایی استفاده کنیم؟

پاورلیفتر :  میتونی از ال کارنیتین که تو داروخانه هم به فروش میرسه استفاده کنی. قرص های 300 و 500 میلی گرمی که ساده ترین نوع چربی سوز هست که تاثیر زیادی هم روی روند چربی سوزی داره . البته اگه در کنار تمرین و ورزش هوازی انجام بشه .
قیمت هر عددش هم حدود 100 تومنه . این رو هم اضافه کنم که مکمل های چربی سوزی مثل Cuts 2  و Fat Burner و هیدروکسی کات و امثال اینا درصدی ال کارنیتین در خود دارن و البته از دز های مختلف و قیمت های بالا هم برخوردارن . البته مصرف سرخود هیچ مکملی نمیتونه کار عاقلانه ای باشه . ولی بعضی هستن که حسابشونو پس دادن ! و البته استفاده از اونا تاثیر سوء خطرناکی روی بدن نداره . مثلا شما کراتین رو در نظر بگیر ... ؟!
چربی سوزی بدون فعالیت بدنی و هوازی کار غیر ممکنی جلوه میده . شما میتونی اول از همه تمرین 3 یا 4 روز در هفته و 2 روز تمرین هوازی رو در برنامه روزانه بگنجونی و در کنارش اصول تغذیه ای برای کاهش چربی بدن رو در نظر بگیری . چیزهایی مثل کاهش مصرف کربوهیدرات ها در نیمه دوم روز ... قطع مصرف چربی های اشباع شده ... استفاده از وعده های غذایی متعدد ولی کم حجم و ... و ... و ... که میتونی با مشاوره با یه متخصص تغذیه (( ورزشی )) بیشتر موفق باشی . ال کارنیتین رو میشه برای وعده قبل از تمرین 1 عدد استفاده کرد . که هم باعث آزاد شدن سلول های چربی و هم باعث آزاد شدن انرژی حین تمرین میشه . البته این رو هم بعد از مدتی باید قطع کرد تا سیستم بدن بهش عادت نکنه. یه سری 2 ماهه میتونه مطلوب باشه . اونم اگه هفته ای 2 جلسه هوازی کار میکنی 1 یا 2 عدد قبل از تمرین .
به هر حال باز هم میگم استفاده از مکمل بدون تمرین و تغذیه موثر کار بیهوده ایه .

پاورلیفتر آماده پاسخگویی و مشاوره  به ای میل ها و کامنت های شما عزیزانه .

وااااای اینهمه مدت بدون آپ کردن !‌

سلام ! گمونم رکورد غیبت رو شکوندم . هر کاری کردم ۱ ساعت هم گیرم نیومد که برم سراغ نت ! اینم یه جورشه . ممنون از اینکه بهم سر زدین و الان که نظرای دوستامو میخونم خیلی خیلی خوشحال میشم. 

مسابقات باشگاه های گیلان با قهرمانی البرز رشت و دوم شدن تیم ما یعنی ارسلان لاهیجان به پایان رسید . نکته جالب دوم شدن اکثر بچه های تیممون بود که خودم هم از این قاعده مستثنی نبودم .

سردی سالن و میزبانی بد این رقابت ها که در آستانه اشرفیه برگزار میشد داد همه رو در آورده بود . نکته جالب دیگه این که مسابقات تا ساعت ۲ شب به درازا کشیده بود طوری که فکر نکنم هیچ ورزشکاری ساعت ۱ شب به وزنه دست برده باشه !‌ که البته اینجا تجربه کرد .

مسابقات قهرمانی کشور هم در تهران برگزار شد که نتایج کاملش

در سایت برادران دودل اومده که از تیم ارسلان ایمان خشنود و امین خشنود به همراه مراد شمس سلیمی شرکت کرده بودن که فقط امین خشنود موفق به کسب مقام دوم شد .