پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

آلبوم وزنه برداران

سلام به همه . قبل از دیدن یک برگ دیگه از آلبوم وزنه برداران باید بگم مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور اواسط اسفند ماه در رامسر آغاز میشه که خوب یه کم جای تعجب هم داشت . رامسری ها بدون داشتن ورزشکار و حرفی برای گفتن در این مسابقات اقدام به اخذ میزبانی کردند که خوب جالب توجه ش اینه که یه لاقل قدم با اهداف اقتصادی و برای جذب تماشاگر پاورلیفتینگ برداشته بشه !!!


Hosein Rezazadeh :

برای دیدن تصویر در ابعاد اصلی کلیک کنید .

مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور

بالاخره مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در اصفهان هم به پایان رسید و تیم ملی حفاری تونست با فاصله زیاد از تیم دوم مقام قهرمانی رو در بزرگسالان از آن خودش کنه .

هرچند در سایر رده های سنی رقبای سرسختی برای مقام اولی در تلاش بودند .

نتایج کامل این مسابقات رو میتونین مشاهده کنین .

در این مسابقات پرسورهای گیلانی موفقیت چندانی نداشتند و به چند مقام انفرادی دست پیدا کردند .

خبر دیگه هم اینکه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور اواسط اسفند ماه برگزار میشه .که البته هنوز میزبان رقابت ها مشخص نیست .

آغاز مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور

سلام به همه همراهان خوب و دوست داشتنی پاورلیفتر . واقعا از اینکه دیرتر از گذشته میتونم اینجا باشم ناراحتم اما کمی مشغله زیاد شده و باید به همه جوانب رسید ! اونم مایی که یه سر داریم و هزار و یک سودا در آن !

بعد از درخشش پرسورهای ایران در مسابقات آسیایی نوبت به برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور رسیده و محکی دوباره شاید برای ظهور ملی پوشان جدید .

این مسابقات از روز چهارشنبه 30/10/87 به میزبانی زرین شهر اصفهان شروع شده و قراره تا روز یکشنبه ادامه پیدا کنه .

طبق آخرین شنیده های من این مسابقات با حضور قهرمانان مطرح کشور و در همه رده های سنی برگزار میشه و با جدی گرفته شدن این رقابت ها از سوی تیم های صاحب نام این رشته ورزشی باید شاهد مسابقاتی پرهیجان باشیم .

نتایج و خبرهای این مسابقات هم حتما به کمک و لطف مربی خوبمون آقای بابائی که به عنوان داور و مجری مسابقات حاضر خواهند شد به اطلاعتون میرسه .

موفق و سربلند باشید .