پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پرسش و پاسخ

محمد :

سلام دوست عزیز من 11 ماه است که دارم پاور کار میکنم  از داروهای زیادی استفاده کردم  متان تایلندی. متاندیون.دیانابول.تستولیک.ناندرلون.تست.جدیدا هم یه چیزی گرفتم که خودم نمیدونم چیه روش نوشته تستسترون ولی قرصه حالا ........ من از همون لحظه ای که شمارو دیدم از بالا بودن معرفت شما اطمینان حاصل کردم .  اگر لطف کنید یک برنامه به من بدهید ممنون میشم سنم 19 سال وزنم 136.500   قدم 6ماه پیش 180 بود حالا نمیدونم  دوربازو54  حالت دم رکورد پرس بدون ایست 180   سرشانه 120 رو میام یک بار  اسکوات 250 یک بار  لیفت 210   بدنم حجمش در کول سرشانه در سینه بالاست زیربغل خیلی کم دارم پا م جلوران هیچی نداره  6 ماه زیر نظر مربی کار نمی کنم  برنامه پاور نظام دودل روکار میکنم  اهل لنگرودم  داداش اگه وقتشوداشتی یک برنامه به من....

اگه دیگه اونجا نمیام منوببخش هزینه هام خیلی بالا بود منم که پشت کنکوریم  دنبال جیب پدرم  اینجا برنامه حرفه ای 25  تومن میگیرن  شرمنده الان که دارم مینویسم عرق شرم روی پیشانیم نشست ...

پاورلیفتر :

سلام محمد جان . راستش نمیدونم کجا دیدمت و ... اما خب خوشحال میشم کمکت کنم . راستش دورانی که بدون مشوق تمرین میکردم رو فراموش نمیکنم . شاید همین باعث شد به اون چیزی که همیشه دلم میخواست دست پیدا نکنم .

بگذریم ... کاش آدرس Mail میذاشتی تا دقیق تر درباره تمرینت ازت سوالاتی کنم .

با این چیزهای مختصری که گفتی باید متعجب باشم ( شاید هم نباشم ! ) که چطور کسی مثل نظام دودل شما رو از فجایع اسامی که بردی ( تستسترون و متان و ... کلکسیونی از دارو های استروئیدی ) باخبر نکرده ؟!

ئزنتون بالاست و از توصیفاتی که کردی مشخصه که درصد چربیت بالاست . باید از پایه شروع کنی و با توجه به سنت که مناسبه از پایه و خیلی دقیق و پله به پله پیش بری . شخصا مشکلی برای کمک بهت ندارم . هزینه ش هم نگران نباش . شاید دلیل بقا و پر طرفدار و بازدید بودن پاورلیفتر همین بی چشمداشت بودنش باشه ! ! ! ( بیچاره وبمسترش ! ) !!!

به هر حال میتونی میل یا شماره ت رو کامنت کنی تا بیشتر و تخصصی تر راهنمایی بشی . و در صورت تمایل برنامه و راهنماییهات رو به صورت تجربه در اختیار بازدید کننده های پاورلیفتر قرار بدی

.......

لیفتر :

چرا از سلیمان اکبری افتخار گیلان و نابغه لیفت ایران چیزی نمی نویسید؟واقها برام جای سواله..آخه اگه اون وزن خودشو بالا پایین نبره که خشنود مقام نیاره.تو مسابقات آسیای پارسال هم تو یه وزن با خشنود بود که دوم شد و خشنود پنجم.

پاورلیفتر :

سلام جناب !

راستش چیز قابل ذکری ازش نداشتم که بنویسیم . بیشتر انتظار دارم بچه های سیاهکل که فعلا باهاش تمرین میکنن در جریانمون بذارن !

والله فکر نکنم به این شدتی هم که شما می فرمائید باشه ها ! بالا پایین بردن وزن سلیمان تاثیری توی اسکوات 330 کیلویی امین خشنود داره یعنی ؟!

از شما که ظاهرا به گفته خودتون لیفتر هستی بعیده که شکستن رکوردهای کشور تو یه دسته وزنی رو مرهون تعویض دسته وزنی یه پاورلیفتر دیگه بدونی ! 

به هر حال کمابیش ( شاید بیشتر از شما ) با سلیمان اشنایی داریم ... به موقع چشم . ازش خواهیم نوشت ... کسی منکر حضور پررنگش در مسابقات کشوری نیست . 

راستی هر چقدر فکر کردم خاطرم نیومد خشنود تو کدوم مسابقات برون مرزی پنجم شد !؟

بنده خدا هر سری آسیایی رفته ( تایوان و مغولستان ) روی سکو رفت ...

باید از خودش بپرسم . شاید اطلاعات من ناقصه .

ممنون دوست من . حضور دوباره ت در پاورلیفتر خوشحالم میکنه .

....

ضمنا برای بار چندم از برخی وبسایت ها و وبلاگ ها که عکس ها و مطالب پاورلیفتر رو عینا کپی میکنن سپاسگذارم ! واقعا جای تاسف داره برای سایت هایی مثل لاهیگ و ... که حتی به عکس های ما هم رحم نمیکنن !

امین خشنود دوم آسیا شد

آخرین خبر از مغولستان :

امین خشنود پاورلیفتر ملی پوش باشگاه ارسلان لاهیجان ، دیشب تونست با ثبت رکورد جدید علاوه بر ارتقای رکوردهای داخلی ایران در این دسته ، مقام دوم آسیا رو کسب کنه .

امین با ثبت رکورد 330 کیلو برای حرکت Squat و 195 کیلو برای حرکت BenchPress و 302.5 کیلو برای حرکت DeadLift تونست رکوردهای تمرینیش هم ارتقا بده .

باز هم افتخارآفرینی دیگه ای برای شهر لاهیجان


ایران در راه قهرمانی آسیا

سلام به همراهان پاورلیفتر
تیم ملی ایران که قرار بود با ترکیب کامل به مغولستان اعزام شه بنا بر مشکلاتی که حتی نزدیک بود مانع از اعزام پاورلیفتر های ایران بشه
با اندکی تغییرات در ترکیب و در واقع کناررفتن برخی اعزای تیم بالاخره عازم مغولستان شد .
مشکلی که در واقع به پرواز ملیپوشان از پکن به مقصد مغولستان بر میگشت و در آخرین لحظات ظاهرا با پیگیری های فرشید سلطانی بوده که حداقل یک تیم به مسابقات اعزام شد
علامت سوال بزرگی که طبق معمول ! نقش میبنده دلیل بی توجهی مقامات و مسئولین برای رفع مشکلی به این کوچکی ( اعزام تیم ) اونهم تیمی که از امید های اصلی قهرمانی و مدال آوریه هست که بی جواب نشون میده !
برای ورزشکاران اعزامی ایران آرزوی موفقیت داریم .
خبر مخصوص لاهیجانی های عزیز اینکه امین خشنود از امید های قهرمانی مسابقات بالاخره اعزام شد اما متاسفانه آقای بابایی قانع مسئول کمیته فنی پاورلیفتینگ ایران ، داور بین المللی مسابقات و از مربیان تیم به دلایل ذکر شده از سفر بازموند تا برای همراهی و Coach بچه های تیم یه پوئن مثبت رو از دست داده باشیم .
منتظر خرهای خوب از مغولستان هستیم .