پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

جشن وبلاگ نویسان ورزشی

چهارشنبه 6 شهریور ماه 87 سالن اجتماعات شهرداری

جشن بزرگ ورزشی نویسان وبلاگ نویس به همت ورزش بلاگ با حضور بر و بچه های وبلاگ نویس برگزار شد . ما هم که به لطف دعوت کنندگان به مراسم رفته بودیم از نحوه برگزاری مراسم راضی بودیم . واقعا ممنونم که همچین شرایطی برای تقدیر از بچه ها فراهم شد . هر چند خیلی ها ندید گرفته و شدند و رنگ و بوی فوتبالی هم بر مجلس حاکم بود !

این مراسم با یاد و خاطره آیدین نیکخواه آغاز شد و بعد از شیرین کاری های آقای خیابانی توزیع جوائز و اعلام اسامی نفرات برتر به کارش ادامه داد . نکته جالب حضور میثم منیعی بازیکن تیم استقلال و امیر نوری بود که اصلا توجیه نبود برای چی و به کجا اومده ! ! ! هر چند مثل همیشه شیرین بود !

در انتها نیز بعد از پذیرائی مختصری از حاضرین  انجام شد.جشن ورزش و اینترنت به میزبانی ورزش بلاگ به اتمام رسید .

جشن خوبی بود که ما رو به بلاگ نویسی امیدوار کرد .

همینجا از دوست خوبم که 2 3 روز تو تهران مهمونش بودم تشکر میکنم . واقعا از ورزشی بلاگ با این حرکتش باعث شد یکی از دوستان خیلی خوبم رو بازم ببینم ممنونم !

اسامی برندگان برترین وب های ورزشی به شرح زیر می باشد :

برترین وبلاگ های ورزشی سال :

آموزشی:

skate.persianblog.ir      -      خانم فتحی

خاطرات :

anapourna.varzeshblog.com     -      خانم فراهانی

kiankooh.persianblog.ir     -      آقای علی یاری

هواداری :

petroshimimahshahr.blogfa.com     -      آقای کاظم قیم

خبری تحلیلی :

muay-thailand.blogfa.com     -     مهرداد زمانی و محمد رضا پیمائی

خبری:

taek.mihanblog.com     -      آقای میرضرابی

 

بهترین وب سایت های ورزشی:

خبری:

isna.ir     -       آقای لشگری

بازیکنان:

hashmian.net     -      آقای شادمان

تالارگفتگو:

topgoal.ir     -     

آموزشی:

majidjalali.com     -      آقای جلالی

هواداری:

abieteh.com     -      آقای کلانتر زاده

juventus.ir     -      آقای صالحی

خبری تحلیلی:

parsfootball.com     -      آقای اشراقی

پزشکی ورزشی:

sportmed.ir     -      آقای عظیمی


::..::..::..::..::..::..::


ضمنا فتوبلاگ پاورلیفتر هم با موضوع چای دبش لاهیجان به روز شد !!!



پرسش و پاسخ

علی : باعرض سلام-من یکی ازعلاقمندان  به این وبلاگ هستم وچیزهای زیادی ازاین وبلاگ یادگرفتم.دوتاسوال داشتم:۱ من روزی دوعدد سفیده تخم مرغ مصرف میکنم میخواستم بدونم روزی چندعدد سفیده تخم مرغ برای کبد ضررنداره؟چون به گفته پزشکا سفیده تخم مرغ روی کبد فشارمیاره وبهش آسیب میرسونه.۲-  آیا بدون مصرف مکمل  رشدعضلانی درورزش بدنسازی امکان پذیره؟با تشکرفراوان ازشما.


پاورلیفتر : شما لطف داری علی جان . باید بگم تا اونجایی که اطلاعات بنده کمک میکنه سفیده تخم مرغ برای کبد اصلا ضرری نداره و اون زرده تخم مرغه که باعث ایجاد مشکل برای کبد میشه . سفیده تخم مرغ حاوی آنزیم ها و آمینو اسید های خیلی خیلی مفید برای رشده که مصرف مداومش آسیبی متوجه بدن نمیکنه . درست بر عکس زرده ، که باید در مصرفش احتیاط کرد .

بنابراین شما تو مصرف سفیده محدودیت نداری ( البته همه محدودیت مالی داریم ! تخم مرغ دونه ای 100 تومن !؟!؟ اونم حالا فقط سفیده ش رو بخوری ! ) 

دقیقا بدون مصرف مکمل میتونی به رشد عضلانی برسی . در صورت خواب کافی + تغذیه اصولی . تو آرشیو زیاد در این مورد صحبت شده . ولی اینو بگم که مکمل جادو نمیکنه ! کمک میکنه . چه مکمل پروتئینی بهتر از سفیده تخم مرغ یا شیر یا ... سراغ داری ! ؟ موضوع کراتین هم یه بحث جداست ...

راستی ... یه مقاله از یکی از دوستانم دیدم که درباره ارزش غذایی تخم مرغ توضیحاتی داشت . گفتم بهت کمک بیشتری میکنه . لینک مطلب 


خبر اساسی : 

مژده به دوستای دوست داشتنی پاورلیفتر ! طی رایزنی ها و وعده های طلایی یکی از دوستان بنده که مزین به هنز زیبای گرافیک می باشند ، به زودی پاورلیفتر رو در قالب یک وب سایت زیبا ، گسترده و ... خواهیم دید ! همه دست به دعا بر میداریم تا آقای ر.ر به قول خود وفااااااا کند ! ! !

( حالا جدیش !!! ) :

با توجه به لطف شما عزیزان و رضایت خودم از ارتباط با اینهمه بچه های باحال ! و پیشرفت و موفقیت در پیشبرد اهداف معرفی ورزش زیبای پاورلیفتینگ تصمیم بر این شد که وب سایت پاورلیفتر شروع به کار کنه . این نه به دلایل شخصی ، بلکه بنا به اصرار و علاقه شما مشوقان و دوستای خوب من بوده ... منتظر نظر و پیشنهادتون برای بهتر شدن وب هستم ...

آلبوم پاورلیفتر ها . پرسش و پاسخ

سلام به همه دوستان پاورلیفتر .

اینبار با آلبوم پاورلیفتر ها  همراه باشید ...

Morad Shams Salimi ( Iran ) . Lahijan :

مراد شمس سلیمی

سوالی رو هم یکی از دوستان مطرح کرده بود که به خاطر اینکه زود جوابشو بگیره همینجا مطرح میکنم :

آرمین : سلام خسته نباشید واقعا وبلاگ بی نظیری دارین -من ۱۸سالمه و۵۲کیلو وزن دارم یک سال وشش ماهه بدنسازی کار میکنم اما طی یک سال فقط۲کیلو وزنم بالا رفت والان شش ماهه هرچی تلاش میکنم وزنم نمیاد بالا چندماه پیش یه کراتین ۱۰۰گرمی محصول شرکت پویان طبق دستور مصرف کردم اما یه گرم وزنم بالا نیومد  اگه میشه منوراهنمایی کنین.

پاورلیفتر : آرمین جان شما لطف داری . اما درباره سوالت باید بگم جواب گرفتنت اونقدرها هم بد نبوده . شما که دنبال رشد و فیزیک بدنت هستی زیاد به وزن نباید توجه کنی. شاید در حجم و ظاهر بدنی به پیشرفتی معادل 5 کیلو دست پیدا کنی اما روی باسکول 2 کیلو ببینی . این دلیل نمیشه موفق نبودی.  اما در این صورت هم باید به نحوه تمرین و استراحت و ... توجه کنی. ضمن اینکه بعضی وقت ها شنیدم که کراتین برای تاثیر گذاری کامل باید 6 ماه مستمر استفاده بشه و بعد 1 ماه استراحت به بدن داده شه تا بهش عادت نکنه . به هر حال باید راه حل مشکل کوچیکی که بهش برخوردی رو تو تمرین و تغذیه و استراحتت پیدا کنی ... تجربه .... تجربه ... تجربه ! فراموشش نکن !

::..::..::..

فتوبلاگ پاورلیفتر هم با عکسی با موضوع Die به روز شد ! :

Die