X
تبلیغات
رایتل
پاورلیفتر
بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...
آرشیو
موضوع بندی
چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387
پرسش و پاسخ

امیر علی : سلام. یه سوال داشتم من 5 ماهه مدام  تمرین می کنم  البته قبلا هم خیلی تمرین کردم  شاید 3 ساله ولی ادامه نمیدم! الان 20 روزه که تمرین نکردم و وزنم 5 کیلو پایین اومده توی این 5 ماه از مکمل استفاده کردم(آمینو پروتیین گلو تامین کراتین و تستسترون و اومادرین و قرص دیانابول) وزنم 6 کیلو بالا اومد ولی دوباره همون آش و همون کاسه! ابته تو این 20 روز کارمم سنگین بوده و غذا هم  از 5 وعده به 3 وعده رسیده بود چطور میتونم دوباره بالا بکشم؟ من 26 سالمه قدم 176 و وزنم 68 . منت میزاری اگه جواب بدی.ممنونم

پاورلیفتر : سلام امیر جان . خوب باید بگم دلیل اصلی عدم ثباتت همون 3 تای آخریه که جزو مکمل ها نیستن بلکه جزو دارو های استروییدی هستن که به هیچ وجه پیشنهاد میکنم طرفشون نری . من نمیدونم شما که کراتین و گلوتامین میتونی مصرف کنی  و وسعش رو داری چرا طرف تستسترون و اومادرین رفتی !؟

سعی کن هر چه زودتر قطعشون کنی. به جای اونا یه وی میتونی بگیری و در کنار گلوتامین و کراتین یه معجزه بسازی ! البته وعده های غذاییت رو با کیفیت بالا و حجم کم حفظ کن تا اینقدر سریع پایین نیای . کم خوابی هم میتونه دلیل دیگه ش باشه . موفق باشی عزیز .

رضا : سلام بازم شرمنده من یه سمت بدنم قوی تر سمت چپ با اون که راست دستم به همون نسبت قسمت چپ بدنم  در همه اعضا حجیم تر هستشt;v  قبلا به این سوال جواب دادین ولی اگه می شه .......ایا باید از برنامه ی تمرینی خاصی باید استفاده کنیم اگر این طور لطف کنید یه برنامه بدین؟ نمی دونم... دارم دیوانه می شم اگر می شه زودتر بگین چی کار کنم توهم داره من و دیوانه می کنه اگر می شه کامل توضیح بدین و بگین چی کار کنم  تو رو خدا یه خورده سریع تر می دونم سرتون شلوغه ولی...........یه سوال دیگه hmbخوبه ضرر نداره چه شرکتی خوبه ؟

پاورلیفتر : سلام عزیز . بخوایم یا نخوایم یه طرف بدن همه از طرف دیگه قویتر هست . ولی خب میشه برطرفش کرد . قبلا بهت گفته بودم عزیز . باید ببینی روالت تمرینت چطوره ؟ اه با دمبل داری ادامه میدی بهتره با هالتر تغییر روش بدی تا هر دو قسمت بدنت با هم فشار بیارن . اگر هم برعکسه که باید بری سراغ دمبل تا هر قسمت به طور جداگانه به خودش فشار بیاره . بستگی به نحوه تمرینات فعلیت داره . ولی به عنوان راهنمایی کلی سعی کن حرکات با هالتر رو به صورت قدرتی یه مدت کوتاه دنبال کنی .

اچ ام بی تا حدودی که من میدونم جزو مکمل های تحریک کننده هورمون رشد در بدنه . راستش ندیدم کسی دور و برم استفاده کنه ! بعد از کراتین ، گلوتامین و وی و ... انتخاب های بهتری از اچ ام بی هستن .

بهنام : سلام داداش.
من چند وقت قبل یه باشگاه رفتم که مربیش آقای حمید انصاری بود و میگفت جزو 3 نفری هست که مدرک بین المللی مربیگری داره.و با توجه به قدم (181)سنم (21) وزنم (62) این برنامه رو بهم داد.خواستم نظر شما رو بدونم.نظر شما چیه ؟البته من یک ماهی کار کردم ولی به علت آسیب کتف (به خاطر والیبال)نتونستم ادامه بدم ولی الان بهترم .
در ضمن میگفت میتونم به یه مقدار خرج (150) 10تا 15 کیلو وزنم رو زیاد کنم.(یعنی میشه؟)
ممنون اگه جواب این سوالم رو مثل بقیه بدی.
شنبه و چهارشنبه
پرس سینه هالتر 8*4
پرس بالا سینه هالتر + قفسه بالا سینه دمبل 8*4
سیم کش از پشت پهن 10*4
زیر بغل دمبل تک خم 8*4
پشت بازو هالتر خوابیده 8*4
     //     دمبل ایستاده 8*4
      //    سیم کش 8*4
ساعد       20*3

یکشنبه و چهارشنبه
سر شانه هالتر از پشت 8*4
نش از جلو دمبل + نش جانب 8*4
جلو بازو هالتر 8*4
    //    دمبل تک تک نشسته  8*4
جلو پا ماشین 8*4
پشت پا ماشین 8*4
لیفت هالتر خم 10*4
ساق پا         20*3

پاورلیفتر : سلام بهنام جان . راستش قبلا هم گفتم . زیاد بدنسازا رو نمیشناسم !!!

برنامه ای که بهت داده خوبه . چون والیبال هم بازی میکنی و تازه هم دوباره تمرینت رو شروع کردی روش خوبیه . میتونی جای پشت بازو رو با جلوبازو عوض کنی . ضمنا سعی کن کم کم اسکوات هالتر رو هم در تمریناتت بگنجونی . همینطور بارفیکس رو در روز تمرین پشت .

آره . چرا نتونی . ولی خب زیاد کردن وزن یه قاعده قانونی هم داره . نمیشه یهو اینهمه رفت بالا . ولی با خواب کافی و تغذیه کامل و مکمل خوب ( به نظر من فعلا کراتین + گلوتامین یا وی ) میتونه کاری کنه که از تمرینت لذت ببری دادا !


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 508115


free counters

Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها